Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) vydané společností:


I. Údaje o Poskytovateli služby online konzultace

Esthé-Klinika estetické medicíny, a.s.
IČ: 28425618
sídlem: Praha 1 - Staré Město, Na Příkopě 1047/17, PSČ 11000
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. B 16286
(dále také jako: „Poskytovatel“ nebo „Společnost“)

kontaktní údaje: 
e-mail: dermatologie@esthe-laser.cz
telefon: 224 423 151
www.esthe-laser.cz


II. Všeobecná ustanovení podmínek

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen: „obchodní podmínky“) vydává Poskytovatel v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) za účelem úpravy vzájemných práva a povinností mezi ním a jeho klienty pro poskytování konkrétní služby konzultace prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku (online) na webové stránce poskytovatele https://www.esthe-laser.cz/onlinekonzultace/ (dále jen „webová stránka“), a přes rozhraní webové stránky https://forms.gle/AF34ws6cJPpMrJLo6  (dále jen „webové rozhraní objednávky služby“). 
     
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy je klientovi Poskytovatele poskytnuta lékařská konzultace jakoukoliv jinou formou než formou objednanou přes   webové rozhraní objednávky služby.
     
  3. Znění těchto obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. V případě změny obchodních podmínek je rozhodným dnem datum, kdy byla uzavřena smlouva o poskytnutí konzultace, tedy den, kdy Poskytovatel akceptoval objednávku klienta. Nová ustanovení obchodních podmínek jsou účinná až dnem jejich zveřejnění na webové stránce.
     
  4. Smlouva o poskytování služeb a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a smlouvu o poskytování služeb lze uzavřít v českém jazyce. 
     
  5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v písemné smlouvě o poskytnutí služby. Odchylná ujednání v písemné smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
     
  6. Pokud není v obchodních podmínkách uvedeno jinak, výrazy uvedené v tomto odstavci budou vykládány podle významu definovaného v tomto odstavci:

    Klient: Klientem se rozumí zájemce o poskytnutí dále uvedených služeb poskytovatele, který sám využil webové stránky k žádosti o poskytnutí internetové konzultace. Klientem je vždy pouze člověk a v rámci služby vystupuje jako spotřebitel.  

    Službou upravenou těmito obchodními podmínkami se rozumí poskytnutí jedné konzultace z oboru dermatologie prostřednictvím komunikace na dálku, ať už jde o e-mailovou komunikaci nebo telefonický hovor, a to osobou odborně způsobilou a k tomu pověřenou Provozovatelem. Služba je klientovi poskytována za podmínek upravených v těchto obchodních podmínkách nebo sjednaných mezi klientem odlišně od obchodních podmínek vzájemnou dohodou. 
     
  7. Veškeré smluvní vztahy mezi poskytovatelem a klientem jsou uzavřeny podle právního řádu České republiky. Vztahy neupravené obchodními podmínkami jsou upraveny příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy České republiky. 

III: Objednávka online konzultace

  1. Klient objedná službu prostřednictvím webového rozhraní objednávky služby, kde vyplní objednávku. Klient je povinen v objednávce vyplnit všechna pole, která jsou Poskytovatelem uvedena jako povinná, zejména uvést své kontaktních údaje, informace o objednávané službě, zvoleném způsobu úhrady ceny služeb a požadovaném způsobu poskytnutí služby. Klient může k objednávce připojit dokumentaci, která je potřebná pro přesný a správný popis dermatologického problému. 
     
  2. Před zasláním objednávky Poskytovateli je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle klient Poskytovateli kliknutím na tlačítko „POTVRDIT OBJEDNÁVKU“. Klient je před potvrzením objednávky povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami, což potvrdí prohlášením v objednávkovém formuláři.
     
  3. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky její obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa klienta“). Potvrzení o přijetí objednávky není akceptací objednávky a jejím doručením nedojde k uzavření smlouvy o poskytnutí služby, ale jedná se pouze informací pro klienta, že objednávka byla Poskytovateli doručena. Přijetí objednávky podléhá vlastnímu uvážení Poskytovatele a řídí se podmínkami uvedenými v čl. IV odst. 1 těchto obchodních podmínek, tj. je učiněno až zasláním oznámení o akceptaci objednávky.

IV. Potvrzení objednávky a uzavření smlouvy

  1. Smlouva, kterou je poskytovatel zavázán poskytnout službu, je uzavřena doručením oznámení o akceptaci objednávky klientovi. Toto doručení bude učiněno písemnou formou prostřednictvím elektronické komunikace na elektronickou adresu klienta. Okamžité poskytnutí konzultace se pro účely těchto podmínek považuje za přijetí objednávky.
     
  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo akceptovat či odmítnout objednávku na základě seznámení se s jejím obsahem. Poskytovatel odmítne objednávku zejména v případě, že tato není správně vyplněna či neobsahuje podstatné náležitosti nutné k jejímu zpracování, netýká se zdravotního oboru, pro který je služba vymezena, nebo jsou zde jiné okolnosti, které Poskytovateli brání objednávku přijmout.
     
  3. Klient je při objednávání služeb povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Poskytovatel si dále vyhrazuje právo kdykoliv odmítnout uzavřít smlouvu o poskytování služeb, a to zejména v případě, že údaje uvedené klientem v objednávce jsou neúplné, zjevně smyšlené nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu klienta objednat si službu Poskytovatele. 
     
  4. Odmítne-li Poskytovatel přijetí objednávky klienta, vrátí mu bez zbytečného odkladu platbu za službu, kterou klient již uhradil.
     
  5. Doručením potvrzení o přijetí objednávky klientovi je uzavřena smlouva o poskytnutí konzultace, kterou se Poskytovatel zavazuje službu poskytnout a klient se zavazuje uhradit za službu poskytovateli ceníkem sjednanou cenu, a to za podmínek uvedených níže.
     
  6. Poskytovatel může pro zprostředkování a poskytnutí online konzultace vyžadovat od klienta další doplňující informace nad rámec informací uvedených v objednávce, zejména v případě, že objednávkový formulář nebyl úplně vyplněn. Klient bere na vědomí, že v takovém případě bude online konzultace ze strany odborníka zprostředkována a poskytnuta až po poskytnutí všech požadovaných doplňujících informací. 
     
  7. Objednávka i její potvrzení ze strany Poskytovatele jsou uloženy u Poskytovatele elektronickým způsobem v databázi Poskytovatele a v případě žádosti klienta mu budou zaslány. 

V. Cena služeb a platební podmínky

  1. Cena služby se řídí ceníkem Poskytovatele a je splatná před poskytnutím služby. Cenu a případné náklady spojené s dodáním služby, byly-li sjednány, uhradí klient Poskytovateli bezhotovostně:
    a) prostřednictvím platební brány pro kreditní či debetní karty 
    b) převodem na účet Poskytovatele  vedený u Raiffeisenbank (dále jen „účet Poskytovatele“)
     
  2. Webová stránka obsahuje informace o poskytovaných službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Ceny služeb jsou uvedeny včetně případné daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a webová stránka obsahuje také informace o případných dalších nákladech spojených s poskytnutím služby. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Ceny služeb mohou být Poskytovatelem průběžně měněny, přičemž platné jsou vždy ceny služeb uvedené na webové stránce v okamžiku odeslání objednávky. 
     
  3. Cenu za poskytované služby je splatná vždy předem a úhrada ceny je vždy podmínkou poskytnutí služby Poskytovatelem. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu za poskytnutí služeb splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.
     
  4. Poskytovatel nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. V odst. 3) obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit cenu služby předem.
     
  5. Poskytovatel k platbám prováděných na základě smlouvy o poskytnutí služeb online konzultace vystaví klientovi daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel klientovi po uhrazení ceny služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
     
  6. Cena služby zahrnuje poskytnutí jedné online konzultace prostřednictvím aplikace webové stránky ze strany odborníka na základě jedné objednávky. V ceně nejsou zahrnuty případné další konzultace (ať již další online konzultace nebo jiné konzultace s odborníkem), návštěvy odborníka či lékaře, ceny jakýchkoliv léčivých přípravků či zdravotnických prostředků, léčivé ani jakékoliv jiné zboží či služby nad rámec zprostředkování jedné online konzultace prostřednictvím webové stránky.

VI. Podmínky poskytnutí služby    

  1. Po akceptaci objednávky a zaplacení ceny služby klientem poskytne Poskytovatel konzultaci kontaktováním klienta, a to bez zbytečného odkladu zpravidla ve lhůtě 7 dní, pokud klient v objednávce souhlasil, aby mu služba byla poskytnuta ihned. Tímto souhlasem pozbývá klient právo od objednávky konzultace odstoupit pro dobu, po které byla konzultace poskytnuta. V případě, že klient nesouhlasí s tím, aby mu konzultace byla poskytnuta před uplynutím doby, která je stanovena pro možnost jeho odstoupení od smlouvy dle čl. VII odst. 2) obchodních podmínek (14 dní), bude mu konzultace poskytnuta až po uplynutí této doby.    
     
  2. Poskytovatel poskytuje službu prostřednictvím osob, které mají odbornou způsobilost k poskytování zdravotních služeb v oblasti dermatologie a které jsou součástí jeho lékařského týmu. Tyto osoby jsou uvedeny na webových stránkách Provozovatele.
     
  3. Klient poskytne konzultaci přiměřenou požadavkům a údajům obsaženým v objednávce, případně údajům doplněným ze strany klienta na základě výzvy Poskytovatele. Služba konzultace má podobu a povahu doporučení osoby z oboru dermatologie, je názorem odborníka bez přímého vyšetření klienta. Poskytnutá služba není diagnostickým úkonem a Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za zdravotní péči o osobu klienta. Klient bere na vědomí, že výsledkem online konzultace může být pouze doporučení, nikoliv diagnóza, a to včetně případného doporučení k vyhledání lékařské péče, k osobní návštěvě lékaře či jiného obdobného doporučení. 


VII. Odstoupení od smlouvy o poskytnutí online konzultace

  1. Klient bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 odst. a) občanského zákoníku, nelze odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byla konzultace již poskytnuta a klient v objednávce výslovně souhlasil, aby mu služba byla poskytnuta dříve, než uplyne 14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, tj. dříve než 14 dní po akceptaci objednávky ze strany Poskytovatele.
     
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v odst. 1 tohoto článku obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy bylo klientovi potvrzeno přijetí objednávky.
     
  3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být Poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v odst. 2 tohoto článku obchodních podmínek. Pro odstoupení od kupní smlouvy může klient využit vzorový formulář poskytovaný Poskytovatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.  Odstoupení od kupní smlouvy zašle klient na adresu elektronické pošty Poskytovatele: detmatologie@esthe-laser.cz Poskytovatel potvrdí klientovi bez zbytečného odkladu přijetí odstoupení od smlouvy.
     
  4. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí konzultace se smlouva od počátku ruší a Poskytovatel vrátí peněžní prostředky přijaté od klienta do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb klientem, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet klienta. 
     
  5. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené s klientem v těchto případech: 
    1) klient neposkytuje potřebnou součinnost pro zajištění poskytnutí služeb – zejména neposkytne Poskytovateli všechny potřebné informace;
    1) klient jakýmkoliv způsobem porušuje tyto obchodní podmínky nebo jakékoliv závazné právní předpisy či jedná v rozporu s dobrými mravy, případně v objednávce uvádí obsah porušující tyto obchodní podmínky či jakékoliv závazné právní předpisy;
     
  6. Poskytovatel není povinen vrátit peněžité prostředky v případě, že Poskytovatel začal s plněním – poskytováním služeb na základě výslovné žádosti klienta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; klient je v takovém případě povinen poskytnout Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za poskytnutí služeb poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. 
     
  7. Do doby poskytnutí služby klientovi je Poskytovatel oprávněn kdykoliv od smlouvy o poskytování služeb odstoupit. V takovém případě vrátí Poskytovatel klientovi cenu za poskytnutí služeb bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený klientem. 

VIII. Způsob plnění a práva z vadného plnění

  1. Poskytovatel odpovídá klientovi pouze za to, že prostřednictvím služeb dálkové komunikace poskytne klientovi jednu nezávaznou a doporučující online konzultaci s odborníkem v oboru dermatologie. 
     
  2. Poskytovatel neposkytuje prostřednictvím konzultace diagnózu zdravotního stavu a neodpovídá za zdravotní stav klienta. Výsledkem konzultace je doporučení na základě vzdáleného seznámení se s podklady, které klient Poskytovateli předal. 
     
  3. Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za vady při poskytování služeb způsobené nesprávným či neúplným poskytnutím informací ze strany klienta (například uvedením nesprávné kontaktní adresy, uvedením nepravdivých, neúplných či nesrozumitelných informací ve formuláři objednávky apod.), porušením těchto obchodních podmínek či právních předpisů ze strany klienta či jiným zaviněním na straně klienta.
     
  4. Poskytovatel rovněž neodpovídá za vady při poskytování služeb způsobené v důsledku vyšší moci, například v důsledku výpadku elektrické energie, živelné katastrofy, občanských nepokojů, válečného stavu či nouzového stavu apod. 
     
  5. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
     
  6. Případná práva z vadného plnění („reklamace“) uplatňuje klient u Poskytovatele e-mailem na e-mailovou adresu dermatologie@esthe-laser.cz . Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Poskytovatel obdržel od klienta oznámení o vadě služby. 
     
  7. Poskytovatel je povinen klientovi vydat potvrzení o tom, kdy případné právo z vad poskytnutých služeb uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 
     
  8. Důvodná reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel s klientem nedohodne na delší lhůtě.

IX. Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. V případě, že prostřednictvím objednávkového formuláře nahraje klient fotografii, audiovizuální záznam nebo jinou podobiznu, uděluje tímto Poskytovateli oprávnění tento předmět užít pro účely poskytnutí služeb dle této smlouvy – tedy pro zajištění online konzultace s odborníkem z oboru dermatologie.  
     
  2. Vyřizování stížností klientů zajišťuje Poskytovatel prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu Poskytovatele. Informaci o vyřízení stížnosti klienta zašle Poskytovatel na elektronickou adresu klienta. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou Poskytovatelem stanovena.
     
  3. Veškerá loga, informace a údaje uvedené na webové stránce jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele a klientovi není poskytováno jakékoliv oprávnění k jejich užití. 
     
  4. Klient má právo na mimosoudní řešení případného sporu z této smlouvy o poskytnutí služeb, pokud jde o samotné zprostředkování online konzultace s odborníkem. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb poslouží příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
     
  5. Klient může být kontaktován Poskytovatelem na jeho elektronickou adresu uvedenou v objednávce.
     
  6. Svou informační povinnost vůči klientovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů klientů pro účely poskytování online konzultace dle uzavřené smlouvy a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní Poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
     
  7. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
     
  8. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.