Online poradna
Esthé Laser Clinic

Zajímá vás něco ohledně estetické medicíny? Zeptejte se našich odborníků a ti vám odpoví na jakýkoliv dotaz. A nejen to – krom textové poradny pro vás totiž máme připravené video-odpovědi na ty nejčastější dotazy.

Garanti

1 2 3 128

odstranění tetování

Dobrý den, mám zájem o odstranění barevného tetování o velikosti cca 12*12 cm. Mohu se zeptat na cenu, případně kolik návštěv bude nutné. A dále je možné odstranění tetování učinit v těchto letních dnech, kdy mám pokožku opálenou? Moc děkuji za odpověď. S pozdravem Gomoláková

Alexandra Gomoláková, 5. 8. 2020 Odpověď »

Akne + PIH

Dobry den, trapim me pozanetlive pigmentace v obrovskem rozsahu na zadech, chtel bych s vami konzultovat zdali by byla vhodna lecba pomoci chemickeho peelingu, mam tmavsi odstin pleti, pokud by bylo mozne vam zaslat fotografie mailem bylo by to fajn, nebranim se ani placene osobni konzultaci. Dekuji. S pozdravem. Petr V.

Petr, 5. 8. 2020 Odpověď »

Pigment

Dobrý den. Mám takový estetický problém.Přímo na špičce nosu,mám už od mala pigment,nebo jak to nazvat? V průměru asi 3 - 4 mm je červený a někdy trochu zasvědí. Když se ho dotknu,tak jakoby na vterinku zmizí a znova se objeví.Kdysi mi z toho tekla krev a dlouho trvalo než to přestalo,teď nepamatuji,jestli jsem se omylem do toho nerejpnul.Když jsem se na to ptal lekařky na kožním,zda by to šlo odstranit,tak ano ale prej je možný,že bych tam měl po zákroku jizvu ( důlek ) jako po neštovicích.Záleží prej jak by to bylo hluboké to ložisko,pokud to správně nazývám.Rád bych se teda zeptal,co to vlastně je a zda by popřípadě zákrok nebyl nějak nebezpečný. Děkuji předem za vaši odpověď. Vláďa

Vladislav , 29. 7. 2020 Odpověď »

Odstranění bradavice

Dobrý den ,mám větší bradavici na bradě,mám strach,že po odstarnění zůstane jizva.Dá se tento problém řešit?Děkuji Trnková

21. 7. 2020 Odpověď »

Velká pigmentová skrvna

Dobrý den, mám velkou pigmentovou skvrnu přes celé rameno a polovinu krku. Část zasahuje i do obličeje. Od zbytku těla jsou na skvrně tři různé odstíny pigmentu. Je možné skvrnu takové velikosti odstranit?

Radka, 20. 7. 2020 Odpověď »

Poceti po botoxu

Dobry den, pred nedavnem jsem si nechala pichnout botulotoxin na vyhlazeni vrasek mezi obocim, po 9 dnech jsem byla na dopichnuti. Zaroven jsme ale s manzelem zacali premyslet o diteti, uvedomuju si ale, ze bych ted mela nejakou dobu pockat.. Mohli byste mi prosim poradit, za jak dlouho po aplikaci by bylo bezpecne otehotnet? Predem mockrat dekuji za odpoved!

17. 7. 2020 Odpověď »

Pleť po akné

Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou či radou, jak nejeefektivně zmírnit jizvy po akné - vystouplé i vkleslé. Podstoupila jsem již několit let po sobě sérii chemický peelingů, ošetření dermarollerem - také sérii, CO2 laser - 4x celý obličej, vždy mi akorát dočasně zmizí pigmentové skvrny, ale to je celý efekt. Budu vděčná za jakoukoliv radu. Mockrát děkuji.

16. 7. 2020 Odpověď »

Vpadlá jizva

Dobrý den, ráda bych se na Vás obrátila s prosbou, či radou, jak nejlépe pečovat o čerstvou vpadlou jizvu na čele (po akné). Z přípravků, které mám doma je to krém s AHA kyselinami, Bepanthene hojivá mast a antibiotický Duac Gel, nevím ale jestli je tato péče vhodná. Děkuji mockrát za jakoukoliv radu. Pavla

Pavla, 16. 7. 2020 Odpověď »

Vypadávání vlasů

Dobrý den. Mám problémy s vypadáváním vlasů. Bohužel jsem si často zehlila vlasy, narvala barvami z drogerie. Mám normálně kudrnaty vlasy ale jsou strasne suché a nevyzivene. Nerostou už a jsou zničené. Byla jsem u doktorky. Předepsala mi alpecin a nějaké doplnky stravy to pomohlo s vypadáváním ale po vysazeni se to vrátilo do původního stavu. Potřebovala bych znát nejake řešení dekuji

14. 7. 2020 Odpověď »

Botox

Dobrý den,prosím rada bych se zeptala jelikož už nevím co mám dělat.Lekar mi aplikoval 17.6.botox do cela,glabely,vejirku kolem oci a pod oci...už zhruba týden mi každý den bolí hlava,udělali se mi pupinky na cele jako Krupička i mezi obočím a začalo mi bolet v krku,pociťuji suchost v krku a špatne polikani.Chci se prosím zeptat,kdy tento nežádoucí účinek většinou zmizí a popr.co s tím mám dělat.Byla jsem poprvé a opravdu naposledy na botoxu.Za takové problémy mi to opravdu nestojí.Jelikoz když kontaktují lékaře,tak jak jinak,jeho chyba to není a účinky po takovou dobu se netýkají botoxu.Ale vše nasvědčuje nežádoucím účinkům a přišlo to až po aplikaci jelikož jsem tímto nikdy predtim netrpěla.Proto jsem se chtěla zároveň k zeptat,za jak dlouho nastupují nežádoucí účinky,kdy zmizí a co s tím..děkuji za odpověď a preji hezky den.

Květa , 2. 7. 2020 Odpověď »

1 2 3 128

 

Položit dotaz

Vaše anonymní otázka a odpověď na ní bude viditelná pro ostatní návštěvníky poradny. Rádi bychom Vás upozornili, že ve většině případů lze konečnou diagnózu stanovit pouze při osobní návštěvě. Ceny zákroků naleznete v příslušné sekci služeb. Případné dotazy na cenu a požadavky na objednání prosím posílejte na recepce@esthe-laser.cz


Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami.